.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پایان هفتمین نمایشگاه گل و گیاه دانشگاه کشاورزی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، اختتامیه هفتمین نمایشگاه گل و گیاه دانشگاه با حضور رئیس شورای شهر ساری و هیات رئیسه دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای مراسم دکتر بهمنیار گفت: برگزاری نمایشگاه یکی از روش­های متداول معرفی محصولات مختلف و عرضه آن به مردم می­باشد در حقیقت یکی از ارزانترین مسیر تبلیغات برای تولیدکننده­ها و سهل­الوصول­ترین مکان جهت تهیه موارد مورد نیاز برای متقاضیان خواهد بود.
وی ضمن اشاره به افزایش روزافزون شهرنشینی و خصوصا آپارتمان­نشینی و دوری هر چه بیشتر افراد از طبیعت، میل به نگهداری از گیاهان در محیط آپارتمان افزایش بیش از پیش یافته  گفت: از طرفی موقعیت جغرافیایی و اقلیمی مناسب ایران و به خصوص مازندران، برای کشت انواع گیاهان، پرورش و صادرات انواع گل و گیاهان زینتی و با در نظر داشتن تقاضای بازار داخلی، می­توان سهم کشور و استان را در بازار تجارت این محصولات ارتقا بخشیده و درآمد ارزی مناسبی عايد اقتصاد کشور نمايد.
سرپرست دانشگاه گفت: از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه آشنايي با توانمنديهاي موجود استان در حوزه توليد گل و گياه، شكوفا نمودن قابليت­هاي دانشجويان باغباني از مرحله توليد، نگهداري و عرضه به بازار گل و گياه،  افزايش تعامل ميان دانشجويان و واحدهاي فعال در حوزه گل و گياه و گسترش استفاده از گياهان زينتي و جذابيت­هاي آن در ميان مردم می باشد.
در ادامه دکتر باقری ضمن عرض تسلیت ایام شهادت امام علی النقی (ع) گفت: با اشاره به ظرفیت های بالای این دانشگاه در برگزاری این چنین برنامه ها، ابراز امیدواری نمود که در آینده نقایص موجود را برطرف و شورای شهر هم در این عرصه کمک نماید.
ایشان در ادامه ضمن اشاره به افزایش آسیب های اجتماعی افزود: یکی از مواردی که باعث افزایش آسیب های اجتماعی می شود اشتغال جوانان می باشد، که با توجه به ظرفیت بالای این دانشگاه در راه اندازی نمایشگاه دائمی گل و گیاه اقدام نماید.
رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورا با اشاره به بهداشت سلامت جامعه اعلام نمود: زندگی با گل و گیاه باعث نشاط و شادابی انسان و در کل بر روی زندگی انسان تاثیر می گذارد.
رئیس شورای شهر ساری ضمن اشاره به توانمندی های استان در زمینه های کشاورزی اظهار داشت: انتظارات از این استان در زمینه کشاورزی فراتر از این چیزی است که الان در آن می باشیم و برای رفع این نقص این نمایشگاه ها حداقل بصورت دائمی باشد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.